DJ Tiesto - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Wim Rooij - WaarBenJij.nu DJ Tiesto - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Wim Rooij - WaarBenJij.nu

DJ Tiesto

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Wim

26 April 2009 | Thailand, Pattaya

Daar stonden we dan achttien hoog, op een dak-terras te genieten van een live concert van neerlands meest bekende export product; DJ Tiesto. Duizenden mensen, jong & oud, uit alle delen van de wereld. Heerlijke muziek, keiharde bas, gave laser show, lekkere temperatuur (koel windje, ongeveer 35 graden) en een prachtig uitzicht over bangkok skyline. Unbelievable.

Onder ons de staat van beleg; de wet van militairen en geweren.

‘S Middags werd ik door een vriend opgebeld. Hij had kaarten weten te regelen. Of ik mee wilde. Meteen mijn computer afgesloten en mij naar Bangkok laten rijden. Onderweg nog snel een hotel weten te regelen.

Het concert begon om middernacht; om half vier begon de afterparty. Die hebben Ruud en ik maar aan ons voorbij laten gaan. Wij worden ook al een jaartje ouder

Zaterdag, na een stevig ontbijt alweer vroeg op pad naar Pattaya. We hadden om 14.00 al een tee-off. Het golven ging best aardig. Een paarkeer par, een keer net geen birdie.

Zondag. Het regent heel hard vandaag. Heerlijk, de hitte is nu eindleijk even weg. Genoten van het rennen. Ik zoefde over het asfalt.Vlak bij mijn huis kwam ik nog een kudde olifanten tegen.

Ik zit nu aan de rand van mijn zwembad uit te puffen. Het internet doet het net weer. Was door de regen uitgevallen (korsluiting), de power overigens ook.

Over een uur naar de massage. Een beetje ontspanning hebben we wel verdiend, na zo'n enerverend weekend.

  • 26 April 2009 - 17:48

    Achie:

    Wow gaaf dat je naar Tiesto kon! Ziet er super uit! Ik heb vandaag ook een balletje geslagen en ook nog even een stukje gelopen op mijn nieuwe hardloopschoenen, heerlijk! Veel plezier daar!

  • 03 Mei 2009 - 19:11

    Nellie:

    Ha die Wim/Joop!

    Je schoonzusje Mo heeft me geattendeerd op deze site om met je in contact te komen. Ziet er goed uit! en mooie verhalen! Kan niet wachten om ook die kant op te komen. En gelukkig is het ook nog maar een paar nachtjes slapen (donderdag 7 mei vlieg ik, 8 mei land ik in BKK). Spannend! het eerste deel van de trip ben ik namelijk nog alleen, na 10 dagen komt mijn bevriende collega Ivo en gaan we samen op pad. Het lijkt mij erg leuk om je te komen opzoeken en ik begreep dat jij het ook leuk vindt om af en toe gezelschap te hebben.
    Als het jou uitkomt zou ik het weekend van 16/17 mei langs kunnen komen. Als je niet hoeft te werken is het misschien wel gezellig om dan iets leuks te doen en even je Nederlands/Brabants op te halen. Op de 18e komt Ivo dan aan in Bangkok en dacht dat het voor hem ook wel relaxed zou zijn om eerst een dagje (of 2) bij te komen in een soort van westerse omgeving bij jou thuis dus (hij gaat voor het eerst buiten europa op vakantie). We zouden ook kunnen inpassen om aan het einde van onze reis bij jou op bezoek te komen. Dat is dan het weekend van 6/7 juni (jaha, ben HELE maand in Thailand, jahoe!!)
    Hoor graag of je het ziet zitten en zo ja, wat jou het beste zou uitkomen. Mijn mail is moniekn@hotmail.com en neem ook mijn tellie mee: +31627036673. Hopelijk tot heel binnenkort!

    groetjes van de Nel/Nellie

  • 03 Mei 2009 - 19:13

    Nellie:

    o, en wil je alle dikke slangen alvast op de hoogte brengen van mijn komst? Dat ze wegblijven dus! Getsver, zo'n dikke python hoop ik nooooit in levende lijve te zien...

  • 05 Juni 2009 - 18:00

    A3&H:

    Hoi Wim,
    Las nu pas dit bericht.
    Was zo maar eens op je website gaan kijken.
    Heb mijn e-mailadres voor alle zekerheid weer opgegeven.
    Van politieke onrust hoor je hier niets.. meer?

  • 05 Juni 2009 - 18:14

    A3:

    Heb mijn e-mailadres ook nmaar opgegeven nu ik merk dat we de laatste drie berichten gemist hebben.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Pattaya

PURAC Quinten

Recente Reisverslagen:

12 September 2009

Weer Thuis

15 Augustus 2009

I like your driver...?!

09 Augustus 2009

Nongprue MINI marathon

09 Augustus 2009

Laatste loodjes

09 Augustus 2009

Ni Hao
Wim

Actief sinds 20 Juni 2006
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 43784

Voorgaande reizen:

26 Oktober 2009 - 02 November 2009

New York Marathon

01 Januari 2005 - 01 September 2009

PURAC Quinten

Landen bezocht: