Laatste loodjes - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Wim Rooij - WaarBenJij.nu Laatste loodjes - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Wim Rooij - WaarBenJij.nu

Laatste loodjes

Door: wim de rooij

Blijf op de hoogte en volg Wim

09 Augustus 2009 | Thailand, Pattaya

Nog maar twee weken in Thailand ! Druk bezig met afscheid nemen, inpakken en opruimen.

Afgelopen week had ik mijn informele afscheidsfeest. Gezellig met mijn Thaise vrienden stappen. Geen formeel gedoe. Over twee weken is mijn officiële afscheid. Ik ben benieuwd. Er is een hotel afgehuurd, er komen 150 m/v, funny games, veel speeches en shows.

Thuis ben ik druk bezig met het voorbereiden van de verhuizing. Een goed moment om weer eens kritisch door alle vergaarde spullen te gaan. De goede spullen geef ik weg (Thaise personeel, tehuizen etc), de rotzooi gooi ik weg. De afvalbak puilt dan ook aardig uit. Vandaag kwam ik thuis was de bak opeens leeg, de security man zag ik wel in een heel bekend t-shirt rondlopen (voor de kenners onder ons "Just lock it” shirt uit Omaha Nebraska). Ik neem aan dat ook de andere, door mij als rotzooi getypeerde spullen, een betere bestemming hebben gevonden.......

Per 1 september start ik met mijn nieuwe baan. Director PURAC Nederland. Ik heb er veel zin in.

  • 09 Augustus 2009 - 07:26

    A3&H:

    Hergebruik!
    Geweldig, zet de bak maar neer, maar laat eerst lieve Oi de bak buiten zetten, na inspectie!
    En verder: "scheiden doet lijden" en "Partir c`est mourir un peu"

  • 09 Augustus 2009 - 19:07

    Johan:

    Mooi om te horen dat dat 'just lock it' T-shirt een goede bestemming heeft gevonden. Ik heb er ook nog een...

  • 09 Augustus 2009 - 19:36

    Elvire:

    Welcome home binnenkort en wellicht tot ziens!

  • 10 Augustus 2009 - 20:42

    Els En Mannen:

    nog een paar dagen! Tja, zel wel ambivalente gevoelens geven. Maar...wij zijn blij dat je terug komt!!
    Geniet van je afscheid. zie al uit naar geinige foto's van leuke spelletjes op je party.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Pattaya

PURAC Quinten

Recente Reisverslagen:

12 September 2009

Weer Thuis

15 Augustus 2009

I like your driver...?!

09 Augustus 2009

Nongprue MINI marathon

09 Augustus 2009

Laatste loodjes

09 Augustus 2009

Ni Hao
Wim

Actief sinds 20 Juni 2006
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 43710

Voorgaande reizen:

26 Oktober 2009 - 02 November 2009

New York Marathon

01 Januari 2005 - 01 September 2009

PURAC Quinten

Landen bezocht: