I like your driver...?! - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Wim Rooij - WaarBenJij.nu I like your driver...?! - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Wim Rooij - WaarBenJij.nu

I like your driver...?!

Door: wim de rooij

Blijf op de hoogte en volg Wim

15 Augustus 2009 | Thailand, Pattaya

De laatste dagen staan in het teken van “farewell cermonies”.

Gisteren was er een “Memorial Golf Tournament” voor mij georganiseerd. Een hele eer

Het was een prachtige course. Voor de golf-kenners onder ons: er was een 500 yards par 4. Dat is echt heel lang; zo-iets hebben we helaas niet in NL. Drie greens als eiland in het midden van een lake. Mountain to maintain play en last but not least uphill play. Kortom een zeer gave course. Genoeg golf technisch geleuter.

Na afloop was er karaoke en de uitreiking van de “Wim de Rooij Memorial Golf Tournament” trophees.

Ik had zowaar nog een beker gewonnen, … ja de Thai blijven altijd aardig voor hun (ex)-baas. Zeer charmant.

Een goed moment om ook weer eens lekker bij te kletsen en oude koeien uit de sloot te halen.

Vertelde een thai-collega mij opeens: “I like your driver”. Even verwarring, … . De feiten: mijn mannelijke chauffeur is zeer professioneel, voor zover ik weet is deze thai-collega niet gay. Yeh, I really like your driver……Oeps.

Yeh, you have good upswing, good tempo and good release. Pjoefff dat valt weer onder het kopje, Thai-Farang-communication .

• 15 Augustus 2009 - 06:48

A3&H, W&B:

Gefeliciteerd!
    wouter: heel goed dat je de prijs hebt gewonnen.****************!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1ooo1oo1

• 15 Augustus 2009 - 06:51

Bram:

goedzo!!!!!!!

• 15 Augustus 2009 - 12:32

Achie:

Hi Joop! Dat klinkt goed een beker winnen! We moeten binnenkort maar eens een balletje slaan! (kunnen we even zien hoe goed je 'driver' is)! Geniet van de laatste dagen in Thailand!

• 15 Augustus 2009 - 15:02

Johan:

Yihaaa! Gefeliciteerd

• 17 Augustus 2009 - 06:41

Gabber:

Ha Jopie!
    Coole course! Si en ik waren dit weekend in Sancerre; afslaan om 7.45 en een hele mooie baan! Bij thuiskomst heeft Annie lekkere wijnen (recent geïmporteerd ;) ) voor je klaarstaan!

Groeten!

• 17 Augustus 2009 - 20:04

Poeke:

En dan heeft hij mijn driver nog niet eens gezien