Kerst(voet)ballen - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Wim Rooij - WaarBenJij.nu Kerst(voet)ballen - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Wim Rooij - WaarBenJij.nu

Kerst(voet)ballen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Wim

30 December 2008 | Thailand, Pattaya

Meike en ik vieren Kerst dit jaar met z'n tweetjes in Thailand.

Ik ben gewoon aan het werk. Kerst is geen vrije dag in Thailand. Alle overige PURAC Thailand expats zijn met vakantie. Een vreemd gevoel om als enige Farang (witneus) op de site te zijn. Gelukkig draait de fabriek goed.

Kerst in de zon is wel een vreemd gevoel. Op eerste kerstdag was er ’s avonds een PURAC voetbal toernooi. Heel gezellig. Voetballen, biertje en snacks. Tja dat is net effe anders dan een kerstdiner. Gelukkig hadden wij de dag voor Kerst ons kerstdiner al gehad.

Kortom geen kerstgevoel. Hoewel....we hebben wel een enorme kerstboom via via geleend. Ziet er gezellig uit !

Mijn ouders, Els, Hugo & kids zijn ook in Thailand. Ze zijn eerst een weekje bij ons thuis geweest. Erg gezellig. Darna zijn ze met z'n zessen de highlights in Thailand aan het bezichtigen. Morgen komen ze weer hier om oud & nieuw te vieren. We hebben al enorme hoeveelheden eten en drinken ingeslagen. Oliebollen laten we maar zitten deze keer. Na oud & nieuw gaat de family weer naar NL.

Naast het voetballen, ook nog de nodige golfballen geslagen. Golf in Thailand is echt waauw. Zie foto’s. Eigen car, eigen caddie, en wat een fairways. Een echte belevenis.

Wij gaan volgende week naar Zuid Thailand, een paar eilandjes bekijken, kanoen, relaxen etc. Erg veel zin in !

• 30 December 2008 - 11:25

Gabber:

Ben ik weer de eerste?
    laterrrr

• 30 December 2008 - 11:29

Moh:

Ik ben hier ook de enige in NL die aan het werk is....
    We hebben gisteren het Twentepad afgerond, nu nog even een dagje bikkelen en dan aan de oliebollen.....die zullen anders smaken dan die van vorig jaar, scheelt een graadje of 35-40....

• 30 December 2008 - 11:29

Moh:

gloeiende......nog een werkende witmans dus weeeer niet de eerste....

• 30 December 2008 - 12:59

Johan:

Zal ik komen helpen om oliebollen te bakken voor de hele fabriek? Waarschijnlijk een 'different' belevenis voor die Thai. Kan ik gelijk even een balletje komen meppen...

• 30 December 2008 - 20:44

Poeke:

Ik ben net terug van de Hel van Bunnik.Golf bij -5.Prachtige dag.Ik heb goed gespeeld 34 punten.Ben wel moe.Ik wens jullie met z'n allen een mooie oudejaarsavond.
    Groeten,Poeke

• 01 Januari 2009 - 17:19

Achie:

Happy Happy iedereen! Ik ben een niet werkende witneus, hihi! Net 105 km van het Maarten van Rossumpad gelopen, koud...! Ik herken toch The Emerald! Geniet van de mini-vakantie! Laterrr

• 02 Januari 2009 - 08:06

A3&H:

Gisteravond om 20.00 uur NL tijd thuis gearriveerd na een prima verlopen reis van 19 uur van huis tot huis.
    Het was een geweldig fijne tijd in Thailand met de hele familie bijeen:E,H,W,B,W,M, en A3&H.
    Oud en Nieuw in het zwembad met vuurwerk en champagne: om nooit te vergeten!
    Bij het ontwaken vanmorgen was alles met een vleugje sneeuw op een hard bevroren grond, bedekt: DIFFERENT!!!

• 03 Januari 2009 - 14:17

Els Hugo Wouter Bram:

Tja.... wat te zeggen. We hebben het geweldig gehad. Straks met de buren met vuurkorf, marsmellows en gluhwein het nieuwe jaar in drinken. Gezellig... maar champagne bij het zwembad wint toch!!