Met de speedboat naar mijn werk - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Wim Rooij - WaarBenJij.nu Met de speedboat naar mijn werk - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Wim Rooij - WaarBenJij.nu

Met de speedboat naar mijn werk

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Wim

05 November 2008 | Thailand, Pattaya

In september wederom bezoek gehad van Jo, Si en Gabber.

Bommetje in de pool, golfen, etc etc. Het bezoek had het weer prima naar de zin.

Klein diepte punt was dat we tijdens een intesnsief spelletje “Carcassonne” de tafel inzakte. De tafel kon het gewoon even niet meer aan en zakte zomaar door zijn poten. De tafel op zijn kop gezet, de poten even recht gebogen en klaar is kees.....!!?? Tijdens de rest van mijn verblijf extra voorzichtig zijn met de tafel.

Ko samet was heerlijk. Het echte bounty gevoel. Wit strand, prachtige zee. ’s Avonds heerlijk gegeten op de beach, de fire show gezien.

De volgende dag, na een woest gevecht met de net aangeschafte zeedraak gehouden, na een lang gevecht mocht ik eindelijk op zijn rug zitten.

Kortom super relaxen

Hoogtepunt van decadentie was toch wel dat ik dit keer op maandag morgen met de speedboat vanaf het resort naar mijn werk vertrok. Tja..., misschien een oplossing voor het file leed in NL.

• 05 November 2008 - 13:38

Gabber:

eerste reactie? erg cool was het weer op Kho Samed!

• 05 November 2008 - 13:54

Achie:

Die tafel was echt brullen!! Ik mis het lekkere weer en de pool! Gelukkig volgende week naar Malta!

• 05 November 2008 - 14:41

A3&H:

Hoi, leuke foto's.
    koop maar een tuintafeltje voor als wij komen!

• 06 November 2008 - 14:45

Moh:

vreemde vogels in het bad....

• 06 November 2008 - 21:18

Els En Mannen:

geinig voorproefje die foto's... nu kan het aftellen beginnen! Hoop dat de draak het heeft overleefd voor the boys!

• 10 November 2008 - 14:53

Moh:

Goeie sprong van achie....

• 10 November 2008 - 16:26

Poeke:

Een tafel repareren onder toezicht van Gabber?
    Komt dat wel goed?