De toilet masseur - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Wim Rooij - WaarBenJij.nu De toilet masseur - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Wim Rooij - WaarBenJij.nu

De toilet masseur

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Wim

02 Augustus 2008 | Thailand, Pattaya

Toilet massage, beer-girls en harde Thai-Rock

Gisteravond (donderdag avond) met de productieleiders wezen stappen. Ik was de enige Farang (wit-neus) in Rayong Brew. Wij hadden een lange tafel in het midden van de zaal geboekt. De zaal was tjokvol, zeker 1500 man.

Bij aankomst word je door je beer-girl opgewacht (model strijkplank op hoge hakjes). Wij hadden een Heineken dame. In strak groen pakje gehuld, heeft zij als taak de glazen gevuld te houden (het spreekwoord zegt: diep in je glas kijken, zonder de bodem te zien te krijgen....). Elke tafel heeft zo’n dame. Meteen maar een toren besteld. Bier bestel je niet per glas, maar per toren. Deze gekoelde tafeltap van ongeveer 5 liter is die avond vele keren bijgevuld. Gelukkig verdunnen de ijsklontjes de bier inname enigzins; ja, je drinkt hier bier met ijsklontjes...

De band, 3 zangeressen, 2 ronkende gitaren, bas en veel danseresjes gooiden er vele decibels uit. Halverwege de avond was de zaal een grote deinende massa, what een vibes, wat een feest. De basdeunen deden je buik bollen. Het voeren van een gesprek is dan ook nauwelijks mogelijk, kwam mooi uit want mijn Thais is niet al te best. Mai phen rai..Het gesprek wordt dan ook met name fysiek gevoerd, veel toasten, veel toasten en of de baas nog maar eens een toast wil doen...

Al dat bier maakt dat je naar de WC moet. Staand bij de pisbak, werd mij gevraagd “do you want massage”. Volledig verrast brabbelde ik wat Thais, hetgeen werd geinterpreteerd als ja..... Al pissend begon de WC-masseur mijn nek en mijn rug te masseren. De mannen onder ons begrijpen wel dat dit het richten niet vereenvoudigd. Vervolgens word je in een stoel gezet. De twee wc masseurs grepen vervolgens hun kans, om deze farang de ultieme kunsten van de Thaise wc massage bij te brengen. Je armen worden soepeltjes gemasseerd, je krijgt een been massage, warme en koude compressen worden in je nek en op je voorhoofd gelegd. Tja een heel bijzonder beroep,....wc masseur.

Om 01.00 door de chauffeur opgehaald en naar huisgereden (wat een luxe), om 6.00 uur ging helaas de wekker alweer, ..oei dat gaat een lange dag worden. Jammer dat ik thuis geen toilet masseur heb...??!!!

  • 02 Augustus 2008 - 04:26

    A3&H:

    Geen bier per meter...
    Different.Wat een belevenis.

  • 02 Augustus 2008 - 07:50

    Achie:

    Nou dat lijkt mij ook wel wat een toilet masseur aan huis! haha ik zou meteen niet meer hoeven denk ik! Leuk dat stappen in Thailand! wij zijn al weer aan het aftellen....

  • 02 Augustus 2008 - 08:31

    Jan:

    leuk wim, heel leuk

  • 02 Augustus 2008 - 12:30

    Johan:

    Dat moet je inderdaad meegemaakt hebben. Het staat nu op mijn lijstje van 'places to visit'!

  • 02 Augustus 2008 - 18:07

    Henk:

    je maakt wat mee daar in thailand, no guts no glory


  • 03 Augustus 2008 - 09:24

    Erik:

    Ach Wim, het valt nog mee dat ze niet vragen tijdens het poepen. Heel bijzonder.

  • 10 Augustus 2008 - 15:34

    Els En Hugo:

    ik pas voor deze plas! goed verhaal!

  • 10 Augustus 2008 - 21:50

    Marcel:

    En hier mis ik nu de foto's....

  • 17 Augustus 2008 - 11:01

    Willy En Hans:

    Ik heb eindelijk je berichten vanaf 8 juni 08 verslonden.Heeerlijk om te lezen, maar ben blij dat jij/jullie dat allemaal voor ons doen. Ga zo door!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Pattaya

PURAC Quinten

Recente Reisverslagen:

12 September 2009

Weer Thuis

15 Augustus 2009

I like your driver...?!

09 Augustus 2009

Nongprue MINI marathon

09 Augustus 2009

Laatste loodjes

09 Augustus 2009

Ni Hao
Wim

Actief sinds 20 Juni 2006
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 43776

Voorgaande reizen:

26 Oktober 2009 - 02 November 2009

New York Marathon

01 Januari 2005 - 01 September 2009

PURAC Quinten

Landen bezocht: